follow me? i'll follow u back.... :)

Rabu, 25 Mac 2009

tensen2.. bengang.. malas!!!!!


:08:ape kes tetibe nak tensen ni?? uisshh.. mesti la kes besar.. kes yg membebankan.. kerja aku yg melambak tu makin menimbun.. tu la.. sape suruh suke sgt wat keje last minit.. kan dah jd cmni.. eh.. x jugak.. dapat keje lmbt, x leh la nk siapkan cepat2.. senarai bebanan aku :
:09:
- test OSH esok x abes stdy lg

:17:
mggu depan
- test unit op
- test engineering graphics
- essay bi
- mentor mentee chem lab 3
- assgment PCI
- seminar OSH


:11:
mggu pas tu lak
-presentation OSH
-assgment food

:012:gle ar.. ni pun ade yg x letak.. sbb dah lupe.. kene wat visit lg la.. ntah pape.. aku tensen gle ni.. nak wat cmne ea? aku nk balik.. aku rindu sgt kat mak.. aku nk balik.. aku nak balik.:019: tp, ble? rsenye, mggu stdy week nnti pun ade gune gak tok presentation food.. leh mereng aku pasni kot.. ya Allah.. tabahkanla aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails