follow me? i'll follow u back.... :)

Isnin, 23 Mac 2009

-pci oh pci-

:005:yea2.. pci dah abes.. lega sket la ati aku.. kalau x, meja aku ni penuh jek ngan kertas2 pci, kertas2 recycle n x lupe juge buku PCI.. saje je nk tunjuk rajen.. konon2nyer la... kalau de dak2 ni dtg nk tny soklan, xde la segan sgt sbb x stdy.. haha.. baguih x petua aku?? kepade sape2 yg nk org kate dia rajin, wat la sepah kt meja anda seolah2 anda setadi.. ngee~

:007:yerrrrr.... aku ngah ske ati... siap bergendang2 lagi tu.. pasai ape?? sbb ape yg aku stdi, masuk dalam test.. so, aku leh la jawab.. xde la cam test 1 ari tu.. hampeh.. terkedu aku.. tu la.. stdy maleh.. dah x dpt jawab.. so, test 2 ni, aku insap la sket.. ade la print jawapan sket2.. wat soklan sket2, n akhirnye, aku tersenyum la sket mmbace soklan.. sumenye pernah tgok.. sape x gumbira.. kan3?? bahagianye la aku mlm ni.. walaupun aku tahu bahawa bahagia ini sementara saje.. tp, pedulik ape.. mlm ni, aku nk hepi2.. haha.. siap updet blog lg tu kan?? so, kat cn, aku nk say thanx pd insan2 berikut :

:08: dr kadhum : walaupun aku x brape paham ape yg dia ajar, tp, dia dah berusaha.. aku tau tu.. huhu.. skema x ayat aku? rse terharu pun cam ade kan?? haha.. trimas krna wat soklan yg aku leh jwab sket2..

:07: mr shahril : ni tutor aku.. nmpak x mulut dia berbuih tu.. mule2 masuk kelas dulu, sgt x ske kt dia.. suke ckp mkn dlam.. gle la trase walaupun bukan tujukan kt aku.. hehe (aku kan stdent baek~ ahaks) tp, lame2, dia ajar, aku leh paham.. dia dah smpaikan ape yg dr cbe smpaikan tp smpai2.. hehe.. trimas ea encik... btw, skrg dah ske dah dia ajar.. haha..

:23: en mat nor : perghhh.. mule2 tgok, ensemnyer mamat ni.. bertuah tol dak2 gas bljr ngan dia.. konpem bukan tgok white board, tp, tgok muke dia jek.. huhu.. walaupun incik ajar trsgt la laju.. penat btol nk kejar.. tp, bergune gak la tok test kali ni.. arigato neh!

:06: miss mimi : x tau la miss lg ke x.. x kesah la.. thanx tok skema2 yg miss dah wat.. sempoi!!.. tulisan miss CHANTEK n mampu wat sy x bosan bace skema.. haha.. x tau nk describe miss pe lg.. hahaha.. x kenal sgt pun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Related Posts with Thumbnails