follow me? i'll follow u back.... :)

Isnin, 23 Mac 2009

ikhtiar = effort



ni skandal baru aku.. ikhtiar namenyer.. dok kt UPM bintulu.. kalau salah, sori yer.. :006: okeh, nampak sgt aku tipu kan.. ni dak mtrik aku dulu.. kmph.. nape aku cte pasal dia? sbb aku baru pas chatting ngan dia kt skype.. saje nk gtau line skype mlam ni ok.. pasai tu la leh chat ngan org jauh.. huhu.. jauh la sgt kononnye..


:016: ni blog dia.. aku baru mntak td.. IKHTIAR.. sape2 nk bace, bace je la.. aku rse dia x kesah kot..

:010:hehe.. jgn salah paham.. nmapk cam relax jek kan.. aku ni bukannye xde keje.. ade jek.. melambak.. cme kemalasan sedikit.. nk bukti?? jap ea...

rainlender.. sape nk, skype la aku k!
haaa... nampak x kt to do tu.. kan berlambak2 keje kene wat.. kene siapkan.. alamak..:012: aku lupe plak.. aku kene submit assignment UNIT OPocot esok.. sape dah siap weyh?? copy leh?? dah malas la.. mate pun dah ngantok bangat nih.. huhu..

:013: cmne nk ckp ni eaaa.... erm.. aku dah ngantok.. tido dulu yer... nyte... bubbye... ngee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails