follow me? i'll follow u back.... :)

Selasa, 28 Julai 2009

- batuk anda itu bingit.. ada paham?? -

motip entry? tarak.. pasal aku kat opis skrg ni.. sdg mmbuang mase dkat PC incik Sengal.. ooopps... kak ecah, jgn report.. huhu..

ye.. aku sedang kebatukan sekarang ini.. dengan sangat melampau n sgt membingitkan.. adehh... nk wat cmno.. sabo yo la... ari ni ari ke4 aku batuk.. eh.. 5 kot.. mlm jumaat lpas la punye pasal ni.. eh... bukan3.. ni sume salah akak ko0p tu sbb x jual ubat batuk.. menyebabkan aku mencari inisiatif laen untuk mengubati batukku ini dengan membeli eskremm.. ye.. tepat skali.. eskrem itu amat menyelerakan, sehinggakan aku memesan pada ipah untuk membeli sebungkus lg.. jd, kalau anda bijak mengira seperti aku, korg akan tau bhwa ak telah menelan 2 bungkus eskrem pd mule2 aku diserang penyakit aneh yg dikenali sbg batuk ini....

fuh!!... letih la cte pasal batuk.. nk cte pasal stdy n tasks?? ala.. cm x besh jek.. cam bakal menimbulkan stress aku jek.. mane x nye.. sume nk kene wat.. aku ni dah la terkenal dengan sikap malas tahap dewa.. erk.. ade ke DEWA MALAS?? hmm.. abaikan la... perancangan tok ari ni?? mlm ni ade klas la plak.. balik tu nnti, ak nk mengarut2 la lg dalm aku nyer proposal.. nk kasi tebal tahap gaban ke?? ayark.. mane nk cekau idea ni?? internet dah la kat blkg locker.. sadis btol la...

haa... esok aku nk g BASF.. jgn jeles.. SV kami yg bawak.. eh.. SV plant design.. sape?? Tuan Haji la orgnye.. bestkan.. b4 ni, ak g sne, dorg bawak pusing2 luar plant jek.. tu pun naek bas.. plant dorg bapak punye besar.. bleh kuruih ak kalau jln kaki.. haha.. erk?? kuruih?? ble nk kuruih ni... adoyai..

hmm.. dah la.. malas nk taip byk2.. xde gambar lak nk upload.. x best lasum.. k la.. nk sign out da ni.. bubbye~


p/s : ke mana kah harus ku pergi untuk mencari sesuap internet mlm ni...

Khamis, 16 Julai 2009

-aku benci kau-

dulu, aku ske dia... tp, dia dah tggalkan aku...
pastu ko muncul.. wat aku gembira slalu...
wat ak rase relax jek.. nk bersenang lenang pun xpe..

mase mule2 kenal, sume nye ak nmpak elok..
kawan2 aku mngate ko, ak x caye..
aku back-up jek ko..
aku kate ko ok la.. tgok! sygnye ak kt ko..

lau ngan dia yg dulu..
weekend jek kami jumpe..
pagi2. dekat2 subuh...
korg kene paham.. waktu laen dia sibuk..
aku paham..

tp, nk wat cmtu ngan ko??
xde gunenye..
ko x sme...
"x bleh pakai"
kate mmber2 ak..

kini...
sume sia2..
penat je ak bgun kol 4 pg td...
nk jumpe ko konon2nye..
hampeh...


lenguhnye tgn basuh baju... sengal punye mesin basuh...


p/s : sape nk watkan PSM ak..?
Related Posts with Thumbnails