follow me? i'll follow u back.... :)

Selasa, 21 April 2009

1 down, 3 more to go!

fighting!! aja2.. tu je mampu aku katakan. ari ni air xde lg.. n aku ade first paper.. iaitu Food engineering yang mane slalu aku ingat FOOD TECHNOLOGY.. ok, yg mane sebenarnya nih? arghh.. x kesah la.. mane2 pun leh pakai.. lecturer pun mmg yg sorg tu jek pon..

alkisah paper ari ni.. jam 6 pg td, mas ngan 0ppa anta msg kt aku yg bunyi2 cmni la lebih kurg.. "dak dip kate IMP3 masok".. aku pun dengan gelabahnye crik la slide IMP3.. dengan x mandinye lg, aku pun membace dan mengahafal la sgala isik dalam slide tu bersame2 rumetku, afifah.. tak mengabaikan tajuk2 laen, aku hafal2 smpai dayah anta msg "ema, lori air smpai.." aku menjenguk ke tgkap.. ade kedengaran bunyik lori.. sah.. lori dah smpai..

bergegas ke bawah dengan baldi, lengkap memakai tudung, aku pun tggu.. alamakkk.. tgki c1 dulu.. alaaa.. lmbt lg la nih.. x sabo nk mandi nih.. aku pun jenguk2 la kt C1 nyer tangki.. tgok rupe aku cam kesian jek, pakcik tu pun kate "amik laaa.." walaupun dorg x siap lg penuhkan tangki2 tu.. ngan penuh rse syukur (ayat kene la dramatik sket..), aku pun tadah air n mandiii... waaaahhh.. segarnye.. leh smbung stdi.. siap2 solat, aku siap2 n bergerk la menuju VDP3..

smpai kt sne, tercegat la si Oppa, wanie ngan tiyah.. al maklum la.. first paper.. semangat cam berkobar2 la sket kan.. huhu.. masok2, aku nmpak soklan HACCP.. naseb baek aku hafal.. bace2 soklan, erk.... MANE SOKLAN IMP3 NIH?? aiyooo.. aku dah lakukan kerje yg sia2.. penat jek.. huwaaaa... soklan laen?? x mo la cte.... hangin gak la sket.... huhu..

g kafe jumpe rumet2 ku... kami pun berpusu2 la ke kafe jimi mendapatkan mee & bihun masing2.. lapo seyhh.. penat "goreng2" dalam dewan pekse td.. huhu..

erm.. aku nk solat la.. air kt aras nih ade la sket2 td.. sempat la nk mandi ni.. k la.. bubbye...

p/s : lau mandi, ilmu tu akan mengalir x bersma2 air yg kte mandi??

_1 down... 3 more to go! aja2_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Related Posts with Thumbnails