follow me? i'll follow u back.... :)

Rabu, 4 Februari 2009

hOLiDaYs~



yea... akhirnye, berjaya jugak aku update blog aku untuk ceritakan pasal cuti aku.. huhu... yes3.. ske3.. cuti kali ni walaupun mengalami
keMALANGan sket (sila klik pada sape2 yg x tau kesah sdey ni) , nmun aku ttap enjoy!!



akak aku yg dah lame dok kt umah menyambut aku dgn excited nyer.. stlh beraya cina di umah, aku pun ajak la dia g segamat.. sbbnyer, aku nk wat ic baru.. ic aku dah uzur dah.. hehe.. n, aku dah janji ngan adik aku nk belanje dia PIzZa.. dah janji kan. kene la tunaikan.. ececece... baek la konon2 nyer ni..

adik aku nih.. sme kah kami??


so, pagi tu mse kami siap2, akak aku dtg... dia gtau jiran kami nk ikot.. nk p Hospital katenye.. ktorg ok je la.. sbbnye dia kate nk stay kt hospital mlm tu.. dengan aku, adik aku yg lebih kurg same je saiznye ngan aku n jiran aku tu dok la kt seat blakang.. tp... masalhnye skrg, jiran aku lg bsar dr kami2 ni ha... so bersesak la sket.. mase dah nk smpai h0spital, aku pun merasa agak lega (kejam bt0l)..

hehe.. sblh tu jiran aku.. nk snap, segan la plak..


tetapi... apakan daya rupe2 nye mak jiran aku tu dah pun di bawk pulang oleh adik beradiknye yg laen.. maka, kami terpaksa la berseseak2 lg kt ctu.. nk p jln2 pun x leh la sgt.. ajak p mkn kt pizza, dia kate nk stay kt kereta je .. alasannye, dia x mkn sume2 tu.. x kan la kami nk tggal dia kt ctu kot.. kami ajak la dia msuk, minum2.. huhu.. pas mkn, kami pun p la jln2, ingat nk beli purse baru, tp, sbb dia x larat jln sgt, kami x dpt nk jalan2 kt byk2 tmpt.. huhu.. so, x dpt la nk beli.. p wat ic.. n balik.. daku kuciwa.... huwaaa...

hehe.. ni lah ghope akak ngan abg ipar aku dr blakang.. hehe.. bleh plak..

erk~ aku ade ckp aku enjoy kan mule2 td.. tu dlm holiday part II lak.. sabo deh~

3 ulasan:

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails