follow me? i'll follow u back.... :)

Jumaat, 23 Januari 2009

Pagi Yg menggElegak~

hehe.. tjuk nk gempak.. gedik giler.. yg menggelegak ni sbnrnye perut aku.. bgun2 jek mntak diisi.. aku pun ape lg, pas mandi n jemur baju masak la air.. tau kan tujuannye ape.. mesti la nk masak maggi.. opps.. salah lak.. aku masak ruski tomyam la.. al-maklumlah.. maggi kene boikot.. huhu.. (Nokia leh plak..appara...) so, inilah rupe mee segera aku sebelum beliau ditelan idop2..



ok, next.. aku nk upload gambar brg2 aku beli.. haha.. x kre la.. nk kate aku poyo ke, kate la.. bak kate mak aku "kite x idop dipuji, dan x pulak mati krn dicaci" hehe.. aku tipu jek.. mane de mak aku ckp cmtu.. tp, btol la tu.. so ini lah pic2 nyer.. jgn marah yer..


jgn tertipu.. i x beli enset baru la u.. i beli housing jek.. huhu.. warna lam gmabr ni terlebih trang! tipu3.. xde la 'menyala' sgt pinknyer.. huhu..


hehe.. ni la selimut baru i.. yg baru beli, tp, x cuci lg.. n semata2 untuk amik gmbar dan nk tunjukkan gmbr hello kitty tu, aku lipat la cmtu (ckp je la mls.. ahaks~)


haa.. yg ni ape ni.. keychain la.. cute kan..


ok, gmbr yg seterusnye ni bukan gmbar2 mende yg aku beli.. tp, 'kelibat2' yg x dpt di beli ngan wang ringgit.. syg semua.. ececece..



ni pic mmber2 aku.. mestilah syg kan.. hehe.. gediks x?


yg ni lak name dia "mr Boyot a.k.a Brownies "
besenye aku pggil boyot je.. senang.. huhu..



last skali, aku syg diri.. muaahh kt pipi diri sendiri.. hehe.. boleh pulak..


k la.. tu jek kot tuk pg ni.. nk kene abiskan mee ruski td n siap2 g kelas.. huhu.. daa~

p/s : byk lg yg aku syg.. xkan nk letak sumer pic kot.. x g kelas lak nnti.. hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Related Posts with Thumbnails