follow me? i'll follow u back.... :)

Ahad, 18 Januari 2009

makan besar~




ni blog aku yg ke3 untuk weekend ni.. sbnrnye, aku nk jdkan post ni yg ke3 tok mlm td.. tp, tenet x mengizinkan.. lembap sgt.. tmabah plak aku dah ngantok.. ni pun sbb kekenyangan mkn nasi yg di masak oleh rumet aku..






cte pasal topik ni, mkn besar atau dengan bahse simple nye ialah mkn dengan byknyer.. haha.. btol, x btol, x ksah la.. ari jumaat dah mkn ngan byknye di Johnny's yg mane kami telah berjaya menambah lg kekayaannye..



tp, kali ni, lg spesel punye mkn bsr.. sbb masak sendirik.. mlm td punye cte ni.. aku masak nasik je.. pastu tini masak sardin plus telur dadar.. siap campur ngan cili giling lgtu.. perghh.. sedapnyer x terkire.. masak nasik lak beras dlm 2 cwn Bliss Yogurt.. lau sape2 x tau cwn tu, bygkan je la cwn tu bsar.. sbb mmg besar la..


k, ni cte smpingan lak, stelah mencube beramai2 dan berkali2, laptop dayah ttp x dpt dipulihkan.. kejadian ni berlaku sewaktu adegan mask tu berlaku.. di sebbkan nk tolg dayah nyer laptop, aku x payah masak.. hahaha.. potong bawang pun x yah..



last skli, aku nk ucapkan time kasih buat rumet2 yg telah menjayakn program masak memasak kali ni, di mane tini sbg tukang masak, dayah ajk kebersihan dan juga dayah ajk kebersihan.. n, x lupe jga kepada tukang rase, afifah.. adioss~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails