follow me? i'll follow u back.... :)

Jumaat, 29 Mei 2009

-b.e.r.a.n.g.a.n o.h be.r.a.n.g.a.n -


berangan adelah satu bende yg ramai org wat..
aku rse x salah untuk kte berangan...
btol kan?? tp, aku bukan nk cte pasal hobi berangan...
aku nk cte pasal rumet aku yg
mengidamkan buah berangan...

beranganlah kamu sblom kamu diangankan :P

dialog antara aku n Felo
(member ak.. ktorg namekan dia Felo)

Aku : Felo, buah berangan dalam bahase penjajah ape ea?

Felo : Ntah lah... Dream.. Dream.... x tau la....
(smbil khusyuk dia borak ngan rumet aku)


Aku x puas ati lg ngan jawapan dia.. aku tny lg....


Aku : Felo, chessnut dalam bhse melayu ape?

Felo : Buah berangan
(dia jawab laju tanpa nada bersalah)


apekah makne sume yg aku cte ni...

maybe aku nk gtau korg yg....

1) jgn menyampuk ble org laen ngan borak2...
2) kte lebih amik tau translation Englih ke Malay tanpa amik
tau terjemahan Malay ke English
3) aku xde idea nk post ape..
4) aku ngantok...

ntah la.. ape motip cte sbnr, kte abaikan.. cume, tahniah la kt
rumet aku sbb blanje mkn buah
mahal.. sekilo RM20 tu.. haha


buah berangan sebesar sebijik jag

p/s : aku sudah berbau seperti langsuir langsir...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails