follow me? i'll follow u back.... :)

Khamis, 7 Mei 2009

-aku yg berada di UMP lg-


:01:ramai yg tny aku wat mende kt cn.. aku pun x pasti nk jawab cmne.. soklan tu terlalu subjektif.. xde pilihan jawapan ke? byk sgt mende yg aku wat kt cn..

antaranye :
1) layan muvie... (stok byk lg woo..)
2) maen game..
3) menambahkan kekayaan kafe kak ngah
4) memeriahkan suasana koop
5) menambahkan rse muak pd dak2 short sem tgok muke sme jek
6) ke kelas akademi memandu sistematik
7) keje kt kk3

dah la tu.. ckup kukuh la alasan aku untuk lepak di bumi UMP ni kan.. aku kan syg UMP.. x sggup nk tggal.. hahaha..

progress? aku bru amik ujian statik ari ni.. alhamdulillah, aku lulus.. 47 jek.. ade mkcik2 tu 48.. adeh.. malu.. kije lak? ari ni ari ke3 aku keje.. ari ni x penat sgt cm smalm.. ok.. snap tyme!!


hehe.. ni mase nk g kelas kpp ni.. saje jek paki pink tok first kelas.. huhu.. sowi ea jaja.. aku xde modal laen nk snap.. gmbo ko tdo pun boleh la.. owh... kelas sesi pg sgt mengantok.. sowi la cekgu.. kami x bese kuliah sampai 5 jam nih.. pling pjg kt UMP ni pun 3 jam jek.. hehe..



hehe... i like.. ni la gmba2 yg aku snap spjg 3 hari aku keje kt unit KK3.. keje aku bru wat adelah psg tag kunci, kemas stor tilam n escort pekerja nk masuk hostel.. (weyhh.. x baek la ko.. aku bukan mandor.. aku angkt la tilam tuh.. ko dok dalam stor, mane nk nmpak.. ngee~)


p/s : x smpat pun nk rse bosan kt UMP ni.. letihhh!

4 ulasan:

  1. wahahahaha...
    chaiyok3..
    keje sungguh3
    wat overtime..
    ley dpt gaji lebeyyyy
    leyy belanje akuuuu
    muhahahaha

    BalasPadam
  2. uih baguih2...keje,amik lesen,blaja...smart2 plan ko..x la boring buat short sem yg da sah memboringkan tu..

    BalasPadam
  3. "me to chem in me"
    hehe..
    ngah OT la ni..
    tp, kt opis je la..
    lepak2 jek..
    blanje??
    kafe kak ngah?
    ade bunyik menyelerakan x?
    hahaha~

    BalasPadam
  4. "me to nuk"

    erk~
    ko wat short sem kah?
    aku x amiik short sem pun..
    huhu..
    sje lepak di bumi UMP terchenta!
    wahahaha..

    BalasPadam

any comment?

Related Posts with Thumbnails