follow me? i'll follow u back.... :)

Rabu, 4 April 2012

Hari Ini Hari Rabu..


* Bobby di bawah terik mentari.. Kete laen sume p lunch..


Halooooo3...

Ceria x anda hari ni..? Huhu..

Hari ni, bos ak dengki ngan aku.. Asek ngulorrr jek kejenye.. (Xde keje.. Ngulorr jek la.. Haha..) So, besenye setiap pagi, ade morning briefing, yg mane dah lame dah ak x msuk.. (2 mggu tu lame ok..) Ari ni pun ak x msuk la.. Haha..

Ngah bersenang lenang, kuar la sorg lab assistant dr bilik bos.. Bos suruh ak masok.. Kacau tol la.. Haha.. Dia tny ak ade keje ke x.. Dah tau, lg mau tny..

Dia suruh ak wat task yg cam leceh sket.. Ak rse keje tu x penting pun sbnrnye.. Tp, dia nk mengisi mase lapang ak la tu.. Dengki!!

Haha.. Sesuke ati jek.. X ksah la.. Aku dah ngantok ni.. Maklumlah.. Lunch tyme.. X sabar nk p swimming class ari ni.. I DAH PANDAI BERENANG U OLSSSS!! Seronok sangat..

Ok lah! Bye!!! :)s

3 ulasan:

  1. hai emma...hahahaha ko dekut ye...aku jumpe pun blog ko...wakakaka...jgn nk men nyorok2 sgt...:P

    BalasPadam
  2. ma.swimming class kt mna....

    BalasPadam
  3. pusat akuatik shah alam.. breast stroke dah leh la.. freestyle kick sket2 lg.. :)

    BalasPadam

any comment?

Related Posts with Thumbnails