follow me? i'll follow u back.... :)

Rabu, 25 Mei 2011

cuaca yg panas terik memaksa ak OT~

haishhh.. dr smalam ak bukak blog.. bace entry nih.. entry tuh..
ak nk updet.. idea mmg byk..
tp, terlalu byk jugak lah halangan nye seperti :

i) terlalu malas
ii) xde pic dlm PC opis ni yg seswai ngan entry2 yg ak nk tulih
iii) cuaca panas..

ok.. sila abaikan halangan yg ke4 tu jika anda rasa x seswai..

jam kt pc ni menunjukkan dah pukul 5.16 pm.. beberapa minit lagi, ak sudah boleh menghidupkan enjin dan memecut laju BLF7015.. tu pun kalau btol.. ak pun x brapa pasti no plat hitam kt motor ak tuh,, berapa yer? btw, ade kt plat kaler laen? hmm..

tp, bile pikir2 2,3 kali smbil merenung ke luar jendela, rase cm maleh nk balik lg.. matahari masih terik menerangi bumi.. (ayat x ley blah).. panas derr.. naek motor kot.. mmg terasa la panasnye la.. lau naek kete, konpem panas hati.. haha.. mane x nye.. balik kol 6.. konpem la jem jalan tuh~

so, dengan daily report yg x sentuh lg, ak bercita2 untuk pulang kol 7pm ari ni.. makanya OT la ak sejam.. sejam rm14.42.. haha.. ok la tu kan.. sape nk bg?? dok saje, wat report lebih kurg, dpt 14 hengget.. :P

so, marilah kite melewat2kan wat report dengan menghupdet blog.. maka, tidak bertambah hitam lah kulit ak dek cuaca panas~~

sekian, terima kaseh~~

ninja. mungkinkah jadi milikku~


mulenye nk wat entry tanpa pic.. tp, after 2nd try, berjaya upload pic nih.. ak rse nk beli lah.. persoalannye.. mampukah? renung2kan~~~ :)

3 ulasan:

  1. kene kasi bos baca entry ni la.. :D

    BalasPadam
  2. shhhh...
    diam3..
    rahsia kite..
    nah 20 sen.. :D

    BalasPadam
  3. haha...ninja..aritu ak ad usha2 gak ngn abg aku..mahal woo...huhu T_T

    btw (chewah...ak teringt omg klo gne singkatan im mcm ni..haha) halangan ko baru 3...cmne nak abaikan yg ke4? huhu~

    BalasPadam

any comment?

Related Posts with Thumbnails