follow me? i'll follow u back.... :)

Selasa, 27 Julai 2010

- so far, so bored... -

assalamualaikum dan selamat sejahtera..
berdirinye duduknye sy pada hari ini adalah untuk menyampaikan sebuah cerita yg bertajuk... "cerita yang membosankan"

halu2....
hahaha... dasat x aku?? tiap2 ptg seblom balik keje, menu aktiviti wajib ialah..
MENGHUPDET BLOGG...
o0o0o0 yeahhh... i very the like.. thihihihi~~~

tp, ak xde idea pun nk tulih ape sebenarnye..
so, cm bese marilah membace karutan aku yg penuh takde makne ini..

ari ni hajat di hati nk puase..
dah niat dah pun.. nk puase bayar nazar..
tp, bgun pg td cm peninggggg sesangat..
ini betol2... bukan maen2.... aaacoobaaaann...
tp, tu cm x bantutkan lg pose aku..
pg ni kene prepare chemical tok wat latex...
ado0o0yaiii.. bau solvent tuuu... sgt2 menusuk kalbu..
bertambah2 la sakit kepala aku..

apa lagi... sepantas kilat... (ececece... tipu jek ni..)
ak pun berjalan ke pantri dengan sebiji gelas, sebatang sudu n sepaket nescafe..
siyes la.. ak rse ak da addict ngan nescafe..
sbb smalam x minum, mmg terus dpt headache..
minum jek td, da jd ok smule.... :)

k laa.. nk packing2 barang.. beberapa minit jek lg nk balik..
ari ni kalau rajen, ak nk wat mee goreng basah...
x sabo lak asenye.. tp, kalau rajen la.. huhu~...

dadaaaaa~~~



p/s : "so far, so bored..." nih ak quote dr seseorang yg baru masok kt cn.. agak2 bape lama dia leh bertahan kt company nih... ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Related Posts with Thumbnails