follow me? i'll follow u back.... :)

Ahad, 9 Mei 2010

- over sensitive -

hi all..
i'm @ home right now.. nothing much to do..
except for being full time house keeper.. damn! english is not fun @ all..
haha... x seronok la nk mengumpat, mengata n mengeji lam omputih..
rse cam msg tu x sampai.. muahaha.. keji x bahasa aku..

owh.. badan ku lenguh2 abehh.. sakit derr.. mlm td xde la rse sgt...
pagi td lenguh2 badan, ptg ni turun ke tgan lak..
nk tau aku wat pe mlm td?? aku mengangkut tanah..
haha.. gile x gile mane la.. aku tolg wat base rumah..
btol ke tdak istilah ak, aku pun x tau..
ak hentam jek.. meh la ak terangkan..
kalau korg tgok org wat rumah, dorg mula ngan petak dulu kan..
so, petak tu kene la isi ngan tanah..
haaa... keje tu la aku wat.. sakit belakang derrrr..

al-kisah ak terlalu bosan..
tgok org angkat tanah cam letih giler jek..
aku pun offer la nk wat..
bile da wat tu cam seronok la pulak..
nk wat siang2 panas sgt..
n de plak mata2 memandang x puas ati..
ntah pape ntah.. badan aku.. tangan aku..
sukati la ak nk wat pe pun..
so, dijadikan cerita, kami sambung la wat mlm..

abg ak yg sengal, ajak la ak lumbe isi petak2 tu..
de 2 petak..
dia wat sorg, aku wat ngan abah..
dah kate lumbe kan..
mesti la nk wat laju2..
ak isi kete sorong.. abah tolak masuk petak..

kesah over sensitive x mule pun lg..
pg td abah kuar wat keje awal2 pg..
ak smpat wat air jek, x wat brekfes pun lg..
balik jek, abah rehat2.. ingatkan penat bese jek..
tapi dia mntak selimut pulak...
sahih.. dia demam la ni..
mase ngah lunch abg ckp kt aku..
"kekma la ni suruh abah tolak laju2, dah dia demam"
mule2, x rse pape.. tbe2 ak sebak lak..
aiyo0o0.. tol ke salah aku ni..
aku sedey gile.. lau ye pun salah aku, perlu ke dia ckp gitu..
sedey o0o0... kecik ati derr...
mungkin la dia nk gurau..
tp, dia salah org la.. x tau ke adik dia ni terlalu sensitip orgnye..
haa... x pasal2 ak jdik mlas nk wat minum ptg..
padan muke.. dok lam bilik, kunci pintu..
updet blog... muahaha..
yeke aku ni ni terlalu sensitip aa?? ntah la...


p/s : kekma tu short form 4 kak emma..
p/s/s : mokta, lau awk bace, diam2 sudah.. report la kat abg, aku x nk masak ayam kicap berlada feveret awk tu...

2 ulasan:

  1. sebenarnya dah komen tadi tapi tak sampai kot.. but tak pe.. ulang lagi..

    Seronoknya kekma ngan family kekma. Ala.. EMME anggap je cam EMMA gie GYM lah tu..

    happy saya baca entry cam nie

    BalasPadam
  2. haha..ugut adek.

    -aknakjadianonymous-

    BalasPadam

any comment?

Related Posts with Thumbnails