follow me? i'll follow u back.... :)

Selasa, 20 April 2010

- saya mencari adam saya... ada nampak tak ? -

pengaruh drama tv3 pada aku... camni la jadinye..
aiyoookk... wake up emma...
wujud lg ke guys camtu?? haha..

ape punye entry la..
xd salam, xde intro... men terjah jekk...
salammmm oulllllsssssss.........
haha... kan terserlah kegedikan...

ari ni, paper last tok degree aku..
haha.. hopefully la..
harap2 xde pape yg menghalang la kan??
so, nk layan muvie puas2..
sampai muntah pun xpe..

speaking of adam, tahukah korg adam mane yg aku mksudkan??
yeee.... aku da agak..
korg mesti tau nye...
ntah2 dah same2 angau..
angau?? ok.. aku lom smpai tahap itu..
adam yg aku mksudkan mesti lah dr drama ADAMAYA..
yang dak2 UMP sibuk dok layan ptang2 kt kafe..
perghh.. dia nye penonton, laki, pmpn, nyah, gay...
complete aa! sume ade..
haha.. nyah ngan gay tu aku tipu jek..

watak adam yg fully package..
ade rupe, ade harta, tersangaaattt la baekk..
sape yg x idamkan, kan??
tu la aku ngah cari adam ni..
wujud ke? huhu..

ape la aku melalut maghrib2 cmni..
nak mmbuang mase surf tenet jap la..
pastu leh smbung layan muvie..
thihihi... i loiiikke...
k la.. daaaa sume...

2 ulasan:

  1. This is my CARD.. hehhhe.. just coret ADAM kat depan nama saya tu.. ahak!

    BalasPadam
  2. xnak... wekkkk~~~ mane sma.. haha~

    BalasPadam

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails