follow me? i'll follow u back.... :)

Selasa, 9 Mac 2010

- saya x marah!!!!! -

aku ok...
siyes...
aku ok ni...
tp, leh x ko dok jauh sket...
g la...
g la dok jauh sket....
kang kalau ade yg kene sepak tu, jgn tny aku..

ok.. enuf..
merepek pe ntah..
straight 2 d point..
sapa2 yg curik kasut2 aku..
x kre la makcik cleaner ke... student ke..
mmber baek aku sendiri ke..
aku mmg x halalkan la weyh...
biar busuk kaki k0rg tu.. ngan nanah..
ulat2... kulat2... cagu2...
n yg sewaktu dengannye..
hampeh!!! beli sendiri la weyh...
kopak la aku kalau cmni...
btw, sandal2 ak mmg x mahal..
tp, kalau dah 3 psang... ko rse ape??

dah la.. wat sakit ati jek ckp sal tu..
dr pg td gila ngetest shawl..
blogwalking tgok cmne org len pkaii..
last2 jam bru kol 11.10am,
aku dah siap nk ke kelas kol 12..
tu pasal la teteba rajin hupdet nih~

k la..
stop cn jek la..
nak nangis2 bawah bantal..
ok.. aku tipo0o0...
ak x nangis.. tp, sedey jugak la..
bak kata aku kt fb,
cm S***...

enuf emma...
enuf..

2 ulasan:

  1. Welcome back.. lama tak masuk blog kesayangan saya nie.. hapy dah ada penghuni balik..

    Jangan lah nak nangis lak.. nie hah.. bahu nie luas.. just nangis kat bahu nie.

    Lain kali.. taruk kasut dalam bilik lah.. atau dalam peti besi..

    BalasPadam
  2. huhu... sbb dah x bape nk addict fb la leh updet blog nih.. leh tulis pjg2.. muahaha..

    x bleh... bahu tu org len punye.. kang x pasal2 merah lak pipi sye.. hehe..

    dah letak lam bilik.. xde kotak, baldi pun ok.. huhu.. req high heel kaler maro0n, saiz 7 satu... alalalala~

    BalasPadam

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails