follow me? i'll follow u back.... :)

Jumaat, 19 Februari 2010

- sape de obat rajen? -

aishhh.. lau balik jek dr cuti yg lebih dua ari dok kt umah, mesti jdik cmni..

1) jadik malas mau buwat keje.. x tau nk mula yg mane.. nk wat mane satu dulu, last2 x buat satu pun..
2) berat naek berkati2.. pasal apa? mkan smpai lupe dunia..


waaahh.. seronoknye dok umah.. seronoknye cuti.. bila mau cuti lg ye?? hmm.. mase balik umah ritu, akak aku merajok ngan aku, so dia balik umah dia.. then... aku la yg kene masak.. aiyookk..
bahan2 kueh teow dah penuh dalam fridge.. sotong.. udang.. kerang.. sawi.. kobis... sapa mau masak?? abg aku nk makan.. last2 adik aku offer nk masak.. dia kata dia nk goreng "KUEH TEOW LINTANG PUKANG".. tu la name yg dia kasik.. tp, pastu, dia menempel2 kt aku suruh aku yg masak.. hampeh nye budakkkk..

maka, terhasillah "KUEH TEOW LINTANG PUKANG", sbb aku pun x reti gak nk wat.. mee @ bihun ok lg.. kueh teow ni leceh sket la..

td tgok list dak2 yg dah dpt tmpt intern... wawawawa... jeles seyh... bile aku nk dpt offer lak nih??hmm.. sabo jek la.. harap2 ade la company yg sudi amek aku.. huhu~

k la.. aku nk stop cn la.. aku nk mula pikir lg, mcm mana nk mule wat keje..


p/s : pedih dah mata..

3 ulasan:

  1. Rendam kueh teow tu dulu dalam air.. lepas tu kalau nak goreng dia.. gaul dengan minyak masak dulu then baru terjun masuk kuali. Jangan lupa bubuh udang kering kah.. dengan sedikit (SEDIKIT) serbuk kari..

    Oh ya.. saya dah jumpa READER EMMA tu.. saya nak buat apa dengan dia? :-D

    BalasPadam
  2. zaman skrg pkai timbang kati lg kew?
    haha

    BalasPadam
  3. Emma.. wei.. berabuk dah bilik emma nie.. bila nak kemas nie.. ?? kesian pengunjung datang melawat tapi tuan rumah tak de orang..

    BalasPadam

any comment?

Related Posts with Thumbnails