follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 12 September 2009

- mau pulang -

hehe.. beberapa jam lg, aku akan landing atas katil yg sgt masyukk!!! katil kat umah.. h0h0.. perasaan yg sungguh x tertahan lg.. gile poyo minah ni.. hahaha.. ade aku kesah?:P

k la.. sempena cuti raya yg bakal menjelma ni, ak nk mntak maap pada sesape yg terasa ati ngan ak.. ak tau.. ak x baek sgt pun.. kdg2 mulut ni lancoooorrr jek nk ngata.. haaa.. teringat plak kesah mase g sahur td.. sori ea pd couple/kwn/ ape2 aje la hubungan korg berdua.. iaitu mereka yg dah halang laluan ak tok ke kafe td ngan menggunakan wayar charger laptop mereka.. ak mntak maap ter'sound' baek punye.. tp, bukan ak sorg jek salah kan?? korg pun patut pikir org laen gak.. huhu..

ok.. ni kad raya dr aku tok sume.. selamat ari raye!!!




humbly, seeking for forgiveness,







p/s : klau aku nk beli baju raya sepasang lg ok x??

3 ulasan:

  1. saya juga ambil kesempatan nie nak minta maaf jika terlanjur jari menaip atau terseliur susunan ayat. Selamat berhari raya.. maaf zahir.

    BalasPadam
  2. Selamat Balik Kampung. And Selamat Balik Study (In advance). Sometimes it's good to reflects ourself from where we were before (kampung) to where we are now. :-)

    BalasPadam

any comment?

Related Posts with Thumbnails