follow me? i'll follow u back.... :)

Selasa, 18 Ogos 2009

- BENGKEL SOFT SKILLS -

elpozzz.. ari ni aku nk cte pasal soft skill nyer bengkel..

bengkel ni 4 ari.. tp, ktorg bru abeskan 2 ari jek.. 15 ngan 16 ogoS..

seronok?? boleh la.. input tu yg penting.. ecececeh... dpt input ke aku kalau speaker bg talk, dok borak2, ngumpat, ngata2, keji2... ish3.. tu org laen.. aku x wat.. huhu.. ak snap2 gmbo je.. n x lupe.. menjadi penulis yg tegar.. hahaha.. tulis pd kertas nk present, so x yah present kan?? ngee~ kantoiii.. (teringat lak lagu kantoi.. layan la k.. ak nk upload kang, izwan marah lak..)

so, mggu ni ade 5 modul shj.. iaitu social skills, problem solving & troubleshooting, coaching & mentoring, ngan conflict management.. eh.. tu 4 je kan?? huhu.. lupe la lg satu.. ape yek?? tu la.. org bg talk, laen kali tulih! ish3..

k la.. skrg mase tok jamu mate!!!


ha.. ni la budak2 yg same grup soft skills ngan aku.. dak2 kelas aku gak..



ni ape tdo2 nih?? ape amik2 gmbo ni.. ahu tipu jek tu.. berlakon khusyuk.. hahaha~



owh.. ini hari ke2.. ngah tggu rumet2 bsiap..



so, tu je la tok kali ni.. gmbo mas n siti xde.. mas grup len.. siti da amik dah mende alah ni.. k la.. nk stdy mixing lak.. kang ade yg x bleh jawap nnti.. daaaa~


p/s : skrg 5.30 am.. agak2, ak mmpu bgun x tok g kelas nnti.. hehehee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails