follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 24 Januari 2009

t3nseNnn~


nak tau apsal aku tensen?? sbb aku x dpt balik ari ni.. pasal apa.. pasal bas yg aku tahan x nk berhenti.. penat2 aku tunggu kat ctu bleh plak dia x nk berhenti.. 2 bijik bas lak tu.. kuang asam jawa btol kedua2 bas tu.. x nampak ke aku dok tahan bas tu.. x cukup ngan tangan aku, tgn2 rumet2 ku jugak dah melambai2 ke arah bas tu.. namun x nk gak bas bodo tu berhenti.. haa.. kang dah terkeluar bahase kurg sopan kt ctu.. sbb nyer aku dah geram sgt.. mo0d aku nk balik umah pun dah xde.. so, maybe aku stay jek kt cn untuk d whole cuti semggu ni.. kalau abg2 aku rajin n concernkan adik mereka yg terlajak manje ni, dorg amik la aku.. haha.. maklumla aku dah kuarkan statement mengada tahap dewa td "kalau xde yg jemput, x nak balik.. x nak naik bas" haha.. padan muke aku.. tensen3!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails