follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 17 Januari 2009

MinGgu yg InsAF seKejaP


hehe.. lame dah aku x tulis blog.. mlm ni patutnye aku stdy, x pun wat assignment yang aku sendirik pun x pasti de bape byk assgment yg kene wat.. mata aku dah sgt mengantok walaupun jam hanya pukul 10.07 malam.. agaknye sbb kenyang sgt..

berbalik pada tajuk yg aku tulis, ade perkataan insaf kt situ.. sbnrnye perkataan tu merujuk kepada perbuatan aku yg sentiasa mahu meng'update' blog.. jd cam satu habit lak.. asek nk update jek.. kalau tidak pun, mesti nk bukak, belek2 blog org laen dah mcm2 lg la.. so, aku amik keputusan untuk x bukak pun blog tu.. hahaha.. hebat lak tu leh kontrol x nk bukak..

tp.. sebenarnye, aku jugak x sempat nk update blog disbbkan kekekangan mase.. aku pun x pasti ape aku wat dalam minggu ni.. tp, aku dapat rsekan yg aku agak bz, walaupun mengisi mase lapang ngan bende2 yg x berpekdah pun sbrnye.. huhu..

k la.. aku summary je ape jd.. isnin, klas grafik xde, wat aku hangin pasal kene tggu lame kt lab tu. ari selasa, aku bersiap awal padahal klas kol 10 sbb aku x tau tutor dah tukar wktu. mlm lak de kelas pertama unit op 2 untuk sem ni. cik shalida (ntah btol, ntah tidak, aku eja ni), merangkap bekas p.a aku sem 1.. rabu, start pg2 buta kol 8 de Unit op di blok w, pastu berkejar ke blok y lak.. letih tol.. mase kelas bi, aku rse ngantok sgt.. (ingat lg tu.. haha..) ptg tu de majlis anugrah dekan.. aku pakai high heel.. tgga dia kecik, naseb baek aku x jatuh.. haha.. kamis, kelas PCI yg mengantukkan, balik tu, tdo.. ptg lak de presentation.. jd bidan terjun la aku.. ingatkn bukan aku.. skali tu kene gak.. kelas bi naseb baek x abes kol 6 sbb aku dah letih sgt.. las skali, jumaat, de presentation kt kelas plant utulities.. aku dok blakang, so mals nk tumpu perhatian sgt.. dah x dpt extra mark.. haha.. padan muke.. pastu lak g kelas grafik yg konon2nye ade.. pegi2 xde.. wat penat je jln jauh2.. balik tu, ktorg hepi sgt.. pasal ape nk tau?? aku pun x pasti.. tp, yg pasti, sepanjang jln, asek gelak jek..

pjg kan aku mengarang.. aku x prasn lak aku bebel ape.. sape2 yg bace ni, be strong ok.. huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails