follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 10 Januari 2009

JAgE KeSihATaN (konon2nyEr la~)

Pagi td kan, selepas puas memujuk tini, rumetku, kami pun pergi la berjogging.. nak dijadikan cerita, sebenarnye aku ponteng latihan Suksis ari ni.. mase balik berjogging, mule2 nmpak polis jlan ke arah kami.. ingatkan dak2 polis laen dah balik, rupenye x abess trainig lg.. ape lagi, aku pun melarikan diri la ngan tini dengan kelauan yg lebih dr biase.. haha.. tp, kantoi juga dengan ipah.. sume gre2 sweater pink aku la kot.. menyerlah sgt.. haha~ n, ptg ni lau x ujan, aku ingat nk p lg.. sape nak ikot?? angkat kaki cpat.. huhu.. btw ni bukan gmbr aku jog pg td.. sape pandai, teka la.. korg kenalnye sape dak ni.. haha.. jgn mrh ye empunye bdn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails