follow me? i'll follow u back.... :)

Rabu, 4 Februari 2009

holidAyS part II (ngeee~)



hehe.. dah janji kan ade part 2.. wekkk.. ni nk cte part best cuti aku nih.. pas balik dr Segamat ari Rabu tu, akak aku tny nk g GUNUNg LEDANG x? aku ngan excited pun jwab la.. "nak3".. hehe.. sbbnye x pernah p.. dia pun kate leh la ajak abg lan untuk jd private driver kami 3 beradik.. huhu.. (macam bgus).. rancang punye rancang, kami pun decide nk g ptg.. sbb adik aku ade klas pg.. mo0d baek gile ari kamis sbb x sabar nk g mandi air terjun.. hehe..


tbe2..(jeng3x)... tgh hari tu, abg ipar aku kte nk jumpe mmber dia.. aku dah x sedap ati.. kte nk g 2.30 ptg.. tp nk kuar lak.. cmne ni.. tggu punye tggu, kol 2.30 dia x balik lg.. adoyaaii... x jd la ni.. huuu (wat bunyi sdey k?)
x lame kemudian.. hehe.. kol 2.35 abg ipar aku balik.. dh lapar la tu.. haha.. mak aku suruh la akak aku serve abg ipar aku tu.. tbe2 aku dgr akak aku kte "xnak!!" ayoo.. merajuk la pulak..

aku pun dah xde mo0d.. disbbkan perut pun dah kenyang, aku pun masuk la bilik.. tdo lg b3st..
dalam kol 3 nk kat kol 4, akak aku kejut aku.. rup32nye dah berbaik dah.. dah x merajuk dah.. ktorg bertolak la ptg tu.. hehe.. best.. dalam kete, aku ngan adik aku x abeh2 senyum melebar.. sbb kami dua org ni x pernah g lg.. ngee~

adik aku.. cis! pakai baju akuu~

smpai kt gunung ledang kol 5.30 kot.. tgok kt guard, kol7 dah ttup.. so, kami rancang2 la tok mandi smpai kol 6.30 jek.. cri tmpat dalam sket (baru syokkk..) mandi2.. mkn2, bg ikan makan, lepak2, snap2 gmbr2 yg gedik2, smpai la kol 6 lbih2 sket.. pastu akak aku pun bebel2 ajak ktorg naek.. haha.. hyperbola jek tu.. kami pun naek, bilas2 n bergerak ke destinasi seterusnye..


huhu.. gediks giler dak 2 org nih..

next destination, BILLION (name pasaraye)... aku naek sbb nk cri purse la.. ape lg.. huhu.. crik punye crik, akak aku ngan adik p tgok baju.. aku pun melekat la skali.. kami beli baju sepesen cme kaler je x sme.. baju tu siap ade ropol2 lg.. huhu.. aku amik kaler biru mude, akak aku merah menyale n adik aku purple (x aci.. aku nk kaler tu dulu.. cis.. ) tp, aku kan akak yg baekk.. aku pun mengalah la.. huhu.. bayar baju, bayar purse, kami pun blah..


nk upload gak!! x kre.. hahaha~


kuar dr pasar raye tu, akak aku ajak kami tukar baju.. alamak aihh.. mane lak nk cri toilet lak mlm2 ni.. kami pun ape lg.. salin dalam kete je la.. hahaha.. janji rockss!! perut dah lapar, kami pun p la masuk sebuah restoran yg abg ipar ktorg bese g.. b4 masuk ktorg gelak2 la nengok ghope masing2 dalam baju ala2 penari 60 an tu.. huhu.. ape lg, sume mate ke arah kami la... haha.. malu.. mesti la malu.. tp, wat x tau udeh.. huhu..


permandangan sebelom aku meninggalkan tempat ni.. smpat lg snap tu...

pas mkn, ktorg g ane lak.. nk tau?? kami p FUNFAIR.. sbb nye?? xde reason.. hehe.. x la.. adik aku teringin sgt nk gi.. aku dah bosan dah.. kt funfair ni x pakai token, pakai tiket.. x best lgsung.. huhu.. maen2 la beberape game.. hadiah kecik2 je la kami dpt.. hahaha.. rugi x bawak abg.. mesti byk yg kene.. (abg aku terrer.. huhu) pas naek mende yg ala2 ferris wheel tu, tbe2 pale aku pening.. bukan gayat, bukan jugak dayat (eh..) dan bukan jugak tkut.. tp, pale aku pening sgt.. dah x mampu nk maen ape2 game lg.. aku pun lepak2 je la..

nilah ferris wheel yg wat kan kepala aku pening.. maybe smpai ari ni kot.. hu...

tp.... adik aku x puas lg.. nak maen lg tu.. dia pun ajak la kami masuk umah antu.. aku surrender.. sbb pening sgt.. akak aku x nak.. dia kate ade antu jenis meraba.. tggal abg lan je la.. tp, adik aku lak x nk masuk ngan dia.. nk jugak ngan aku tu.. adoyaii.. sori la beb.. dah pening sgt ni.. x leh la.. so, kami pun decide tok balik je la.. adik aku moyok n masam je spanjang perjalanan.. apakan daya.. huhu.. smpai kt umah dalm kol 12.. aku pun memengsankan diri.. niat nk balik keesokan harinye secara otomatiknye terbatal.. keletihan.. hehe.. enjoy!!!

p/s : nape gmbar penulis xde? hahaha.. lu pikir la sendirik...

2 ulasan:

  1. btl..gmbr ko xde ek..hahaha..ak igt ko yg free hair tuh..muke sejibik..heh

    BalasPadam
  2. hahaha.. mestila xde gak.. kang konpem aku kene tegur kan.. adik aku la tu..

    BalasPadam

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails