follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 14 Februari 2009

buke P0se ngan jawab Tag~

  1. Go to your photos folder in your computer.
  2. Go to the 6th folder of photos.
  3. Go to the 6th picture in that folder.
  • Put the picture on your blog and description of it.
  • Invite six friends to join the challenge.
  • Link them in your blog and let them know they have been challenge
apakah ini?? huhu.. ni name dia.. er... er.. aku lupe la sape name dia.. tapi yg pasti, aku bela dia la kejap.. aku pun x ingat bape lame.. org kate iguana snng nk jaga.. xde snng nyer.. jd mls lak aku.. huhu.. so, aku lepas je la dia.. sape ingat aku de ckp aku cpat b0san (sape ingat, bagus!!.. aku bg 2 markah tambahan) aku bela menatang ni kejap je sbb aku bosan.. pahtu aku bela kure2.. cute gak.. tp, penat nk kene tukar air slalu.. aku tggal kat umah jekk.. hahaha.. pasni aku ingat nk bela hamster la plak.. ade sape2 nk halang aku x?? cpat2.. peluang masih terbuka..


mangse tag seterusnye... :

*ipah a.k.a "sweet"

*yuni (aku x pernah tag ko.. huhu.. ubah angin)

*fani (sorg lg mangse baru)

* siti bum bum (nape aku rase ko utang tag ngan aku ea..)

*mas (mangse tetap)
*nuk (berase bertuahlah.. anda sorg lelaki.. haha..)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails