follow me? i'll follow u back.... :)

Khamis, 7 Februari 2013

me n my new fangs.

salam n hi!!

this is my first testing blogging using my samsung phone.. actually i bought this phone few months ago and never know that android have blogger apps! cool!! but of coz, shame on me.. hehe..

now its almost 5pm. i dont know y m i typing in english..

boss ak xde ni.. dia da otw balik kg or dah smpai dah kot.. dia start cuti hari ni la kirenye.. boss ak cina. nk smbut CNY la kirenye..

ak mls nk amek cuti. saving sket cuti. thun lepas nyer appraisal, dia de tegur pasal cuti n mc. so, tahun ni kene improve la.. yer dopp..

k la.. ak saje jek menaip ni.. nk test2 jek.. nk buang sawang2 kt blog nih.. hehehe..

p/s : tajuk tu betul. isinye x betul.. xde pic nk upload lak tuhh..

-me-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails