follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 17 April 2010

-17 hari tanpa beliau -

jeng3... aku x tau nk mula dr mane..
terlalu byk yg ingin di luahkan..
ok la.. ak mula ngan "bismillahirahmanirahim"
skrg dah kol 1.14pm.. lunch tyme!!
ngah tggu rumet mandi, so kami dpt p lunch sesama..

17 hari? xde la lame sgt kan??
aku tgok last updet aku adlah pd 30/3,
so, plus minus, 17 hari la aku x updet..
ekekeke..
tp, aku ade usya2 beliau dr jauh,
skdr meninjau komen & chat box..

PD, PSM hampir slesai..
hampir ye kawan2...
belom selesai sepenuhnye..
da anta draf smalam(yg sepatutnye anta12/4.. hehe)
tggu dia check, n amik balik rabu depan..
hopefully, x byk masalah la..
sbb leh trus hardbound..
aminnn ya rabb~

tmpat LI pun da dpt..
doakan agar itu adalah kputusan terbaekkk tu aku..
mr. anthony pun seems nice.
excited rse..
tkut pun de juga..
mohon dipermudahkan la..

ari ni kene wat revision tok EE..
paper selasa depan..
x start pun lg..
bz siapkan thesis n report..
rse cam nk pulang umah..
tp, bile ea..
mggu dpan??
@ setelah segala nye slesai..?


p/s : ak nk mkn jap.. menu dpan mata.. cite pun pah dah bg.. itadakimasu!!

2 ulasan:

  1. BELIAU?.. err.. sapa yek? Nak juga saya tau sapa saingan saya nie.. :-P (amboi amboi si MARX...)

    BalasPadam

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails