follow me? i'll follow u back.... :)

Sabtu, 6 Mac 2010

- penangan nescafe -

mlm td aku tdo awal.. lam kol 12 kot.. set alarm kol 4..
ble alarm kol 4 bunyik, aku bgun....
tp, tok tutup alarm jek la..
x bgun dr katil pun.. hampeh btol..
sdar2 kol 6.11am..
alhamdulillah... masih tersedar aku utk solat subuh..
x seperti ari2 laen yg mane subuhku termasuk dalam kategori subuh gajah, ikan paus da sebagainya...
pas solat, tanpa mandi lg, layan2 tenet, facebook..
damn!! ssah btol nk loading cafe world ni..
ok.. aku nk quit! haha.. korg rse aku brjaya ke quit? ntah la.. mase yg akan tentukan~~
merayau2 di laman facebook, tbe2.....
LOADINGGGGG.....
konpem! tenet xde... adeh..
ok.. aku give up lg.. aku p mandi..


org kate, minum NESCAFE leh ilang ngantok, nape xde effect pun kt aku ea??
org kate, pas mandi badan akan lebih segar utk wat keje.. pada aku, bdan akan lebih selesa untk tdo..
kemas2 katil... hmm.. aku x patut kemas katil sebenarnye...
sbbnye ble katil dh kemas.. mkin rse tertarik, ditarik2 utk naek katil... aiyakkk... silap langkah da.. tp, x kn ak nk selerakkan balik kan??


aiyoookk.. aku lupe lg mahu basuh bju.. dah xde tshirt nih.. cmne..?


mggu depan presentation PlANT DESIGN... x buleh nk berpoya2 la mggu nih... pastu, aku ingat nk balik la mggu depan.. dah rindu sgt.. ngan abah.. ngan mak.. ngan kak nita.. ngan adik no.. doakan xde halangan tok aku balik mmgu dpan yer...

k la.. aku rse aku kene wat PlaNt DeSigN nih.. aku rse la.. korg rse perlu ke?? hahaha...


chow chi chow... adiosss~~~

2 ulasan:

any comment?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails